Day: 7 Серпня, 2011

Мій сон – Львів (via Блоґ Костянтина Москальця)

Повертався меандрами снів – і закортіло перейтися крихітною вуличкою Сковороди. Стояла довгождана вечірня, майже безлюдна прохолода, і вузеньке бруковане русло ласкаво впустило мене до себе. Та сама брама, ті самі вікна помешкання, де я жив двадцять років тому, навіть та сама чорна керамічна прикраса з Гавареччини на підвіконні. Так дивно, так добре стало на серці; пішов далі, повз корпуси медінституту, спускаючись до Пекарської, і далі – до Зеле … Read More

via Блоґ Костянтина Москальця

У серпні Землян будуть штормити магнітні бурі (via АлМаС- AlMaS)

У серпні  Землян будуть штормити  магнітні бурі До кінця року очікується близько 25 геомагнітних збурень. З найбільш відчутними проявами сонячної активності доведеться зіткнутися в серпні, вересні і жовтні. У серпні жителів Землі 10 разів будуть штормити магнітні бурі, повідомляє газета Сегодня. Під час кожної магнітної бурі на Землі, хай, і незначно, але змінюється атмосферний тиск, вмі … Read More

via АлМаС- AlMaS

Соціальні кола і кубик (via Блоґ одного кібера)

Основним критерієм вибору вузу має бути не те хто і як вас вчить, а те, з ким ви вчитесь. З ними ви будете спілкуватись більше. Так, спеціальність я вибрав завдяки книжкам. В мене просто був необмежений доступ до радянських книжок про космонавтику, і комп'ютери. Здібностей космонавта в мене не проявлялось, бо мене закачувало в автобусі, хоча я з братом якось й пробували тренувати вестибулярний апарат в ручній бетономішалці, і багатьох інших підру … Read More

via Блоґ одного кібера

Призвичаююся до велоспорту… (via Подоба людини)

Призвичаююся до велоспорту… Зрозумів що сам по собі не навчишся нормально їздити знайшов собі групу з якою і катаюся. Це переважно чоловіки років під 50, але є і жінки, є і молодші, є і старші. Катаються вони 2 рази на тиждень. Роблять десь по 50-60 кілометрів з середньою швидкістю в районі 30 кмг. Але в таких поїздках важлива не стільки дистанція скільки “набрана висота”, тобто скільки в гору їхати. Ну вони в середньому десь 400-500 метрів набирають. Я катаюся з ними раз … Read More

via Подоба людини